Elämä on liian lyhyt // Life is too short


Löysin Bloggeriin aloittamani blogipohjan. Se oli luotu vuonna 2009. Oikeasti. Siis ennen tätä kuluvaa vuosikymmentä. Niinpä, on ollut tarkoitus aloittaa blogin kirjoitus jo ikuisuus sitten. Sitten päivänä eräänä huomaankin tässä, että kuusi armon vuotta ovat blogin pitämisen näkökulmasta vain menneet, hurahtaneet ohi ja oikein ilkkuneet mennessään, että eipä näytä vieläkään tuolla blondilla olevan tänne mitään asiaa.  

Kuinka monesti sitä ajatteleekaan aloittavansa asiat sitten kun aika, paikka, olosuhteet tai energiatasot ovat kohdillaan. Tai sitten kun olen tarpeeksi fiksu ja filmaattinen, viisi kiloa hoikempi tai ainakin jostain puolen vähän parempi. Antaa itselleen luvan keksiä ihan pätevältäkin kuulostavia syitä sille, miksi tärkeiden asioiden, tavoitteiden tai unelmien määrätietoista toteuttamista voi vähän lykätä, siirtää eteenpäin; aloitan maanantaina - tai kattellaan syksymmällä -tyyppisesti. 

No tämän proggiksen kanssa kävi alkuun juurikin niin. Näistä menetetyistä blogieksistenssivuosistani voisin olla vähintäänkin hyvinkin kettuuntunut itselleni ja miettiä, mitä kaikkea olisinkaan voinut kirjoittaa, jakaa ja rakentaa. Ohikiitävän hetken ruoskinkin itseäni sisäisesti, mutta siinä samalla ymmärsin, että tämän blogin ja The asiakas-sivuston syntyhetkeen on tarvittu kaikki nämä vuodet ja mukana kulkeva luomisen ja itsensä etsimisen tuska. Kaikki mitä olen kokenut, ihmetellyt, oppinut ja saanut on tarvittu siihen, että tiedän, mitä haluan, mitä kirjoitan ja jaan tämän sivuston kautta. On siis itseasiassa onni ja autuus, että en saanut blogia pystyyn silloin joskus. 

Olen saanut varsinkin viimeisten kolmen vuoden aikana elämääni niin paljon hyvää, että siitä on herännyt tarve jakaa hyvää eteenpäin muodossa kuin toisessakin. Tämän sivuston perimmäinen tarkoitus onkin nimenomaan hyvän esiintuominen ja kierrättäminen kiinnostuksen kohteideni kautta. The asiakas käsittelee asiakaspalvelua, myyntiä, markkinointia ja johtamista. Huomio kiinnittyy hyvien käytänteiden jakamiseen ja uusien näkökulmien avaamiseen, asiakaslähtöisesti. Näitä uusia näkökulmia yritän avata yhden rakkauteni, oppimisen ihmeellisen maailman kautta.

Sivuston tarkoitus on myös päästä sisälle loistavan asiakaspalvelun ytimeen. Hyvästä palvelusta kiitetään ja palvelun kirkkaimmat helmet ja kakkujen kirsikat jaetaan täällä. Tulen haastattelemaan ihmisiä ja keräämään joukkoon vierailevia ja inspiroivia tähtikirjoittajia. Kannustan ihmisiä näkemään hyvyyden toisissaan ja hyvän työn ympärillään, reseptejä loistavaan asiakastyöhön hakien ja jalostaen. Elämä vain on aivan liian lyhyt saada tai varsinkin antaa huonoa palvelua. 

Toivon siis, että pystyn tarjoamaan sinulle uusia ajatuksia ja positiivista tekemisen meininkiä, tietysti loistavaa palvelua lukijalleni antaen. Kehitysideoita, kommentteja ja vinkkejä esimerkiksi erinomaisen asiakaspalvelun staroista ja tahoista otan ilomielin vastaan. Laitetaan hyvä kiertämään! 


Kiitokset ja lämpimästi tervetuloa juuri sinä!  

Kaunista syksyistä keskiviikkoa toivotellen,

Niina

* Tilaa The asiakas-uutiskirje sähköpostiisi Follow by email-kohdasta * 




Life is too short

// I found my unpublished blog from Blogger some time ago. It was created in 2009. Seriously. Creation day was before this current decade! Yes, I confess: my plan has been to start a blog like an eternity ago.  And now, one day, I realize that six blog writing years have just gone like a wind.

How many times do you think about to start something when the time, place, circumstances, or energy levels are in the right positions. It’s easy to give yourself permission to come up with a pretty valid sounding reasons to move forward implementation of important issues, goals or dreams. I’ll start next Monday - type of way.

Well it happened just like that with this blog. I could be very pissed of for myself at all the lost years of my blog existence. For a fleeting moment I did whipped myself internally 
(I don’t how this sounds in English:), but at the same time I realized that the birth moment of The asiakas site (asiakas means customer in Finnish) was only now perfect. I needed all these years, self-searching and creation of agony. All what I have experienced, wondered, learned and received is necessary because now I know what I want, want to write about and share through this site. So actually it was a blessing that I did not get a blog up until now.

I have got, especially during the last three years so much good into my life that it has awakened the need to share positive and good things also for others in different ways. Main goal of this site is to share the best practices around customer service, sales, marketing and management. I ’ll try to open new perspectives for these themes through the world of learning which is one of my great loves.

One of the site aims is to understand core of excellent customer service from all around the world. Good service and real life service superstars will be shared here. I'll interview people and gather among the special guests and inspiring star writers. I encourage people to see goodness in each other and see all the good work around us. Life is just too short to get or especially give poor service.

I hope that I’m able to provide you some new ideas and a positive can-do spirit and of course great service to my readers. All ideas, comments and tips are highly welcome! 


Time shows how this Finnish-English posting goes. Let's start like this and change the forum for these English posts if needed. 


Thank you for you time and a warm welcome just for you!

Beautiful autumn Wednesday wishes
Niina


* Subscribe The asiakas email newsletter from "Follow by email" section *

Still blooming @ my backyard!






Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.